Vanaf eind april is Jan Derksen de nieuwe toernooidirecteur. Jan is voorzitter van Schaakclub Haren en heeft bestuurs- en organisatorische ervaring bij de Nederlandse Go Bond. Hij zal de komende editie samen met Govert Pellikaan organiseren. Govert is begin dit jaar teruggetreden als toernooidirecteur. We bedanken Govert voor de uitbouw van het Chess Festival in de afgelopen jaren en wensen Jan veel succes. Wil je actief bijdragen aan de organisatie meld je dan bij Jan op info.chessfestival@gmail.com.

Het hoofdtoernooi van 9 ronden zal worden gehouden in 6 dagen van 19 tot en met 24 december, met een iets korter speeltempo dan voorheen. De website zal de komende tijd worden geactualiseerd, onder andere met het nieuwe programma voor de hoofd- en subgroepen. Blijf dus het nieuws volgen voor verdere updates!



















